aselliyam23 benım oğlumda 3.5 yaşında tam olarak aynı durumdayız bugün parka cıktık 3 saat oynadık öğlen uykusu yapmadı annecim ben yemek yapayım dedim gel oynayalım dedi biraz futbol oynadık sonra şimd yemek yapmam lazım artık dedim benım hiç arkadaşım yokki diyip ağlamaya başladı oyun grubuna yazdırmak istedim kesinlikle gitmek istemiyor zorlamak istemiyorum bende seneye yarım gün düşünüyorum oynamadıgım zamanlarda hemen morali bozuluyor bizimde vallabunaldım artık