zehrbks ben de çalışan bir anne olarak aynı süreçten geçtim. Doğumdan sonra her gün ağlıyordum eski hayatım artık hiç olmayacak diye. Uyumadığım için günler geçmek bilmiyordu. İlk 4,5 ay annemi bırakamadım benimleydi, 6 aylık olana kadar çok zorlandım tek başıma ama altıncı aydan sonra ek gıda süreciydi, dönmeye başlamasıydı, ilk dişiydi derken bir anda adapte olmaya başladım ve tabi ki uykusu eskiye göre daha düzene girmeye başladı. 10 aylık olduğunda çalışmaya başladım şimdi oğlum 15 aylık oldu. Artık daha mutluyum. Hafta içi işteyim, akşamları iki saat vakit geçirebiliyoruz, hafta sonu da bol bol gezdiriyorum oğlumu. Artık yürüyor ve kendi kendine de oyun oynamaya başladı. İlk başlarda annemin desteği olmasa atlatamazdım herhalde. Eğer anneniz ya da bir yakınınızdan destek bulabiliyorsanız mutlaka ilk 4 ay o desteği alın. Sonrası zaten daha kolay gelecek. Merak etmeyin zaman geçmiyor eskisi gibi olmayacağım diyorsun ama geçiyor.