yeso16
Benimde rutinim yok, çok özeniyorum rutini olan insanlara. Saat 12 mesela burada kahve pıstu paylaşılıyor bir bakıyorum kalkmışlarr daa evi toplamışlar falan filan yemeği koymuşlar bir de kahve keyfine geçmişler vallahi helal olsun diyorum. Ben bebeğim izin verdiği zaman s*çıp gelebiliyorum sadece