AnneOlmakCokGuzel Bebeğim 5 ay 8 günlük sanki gözünde kayma var gibi dışarıdan Bi kaç kişide böyle olduğunu söyledi, yalancı kayma olma ihtimali nedir sizce? Düzelir mi acaba. Göz muayenesi 6. Ayda oluyor dedi doktor acele edip erkenden gitmelimiyim?
Mom9 AnneOlmakCokGuzel benim kızımda da var. Gözü dalınca kayıyo. Doktor 7.aya kadar geçer dedi. Prematüre doğduğu için 7.ay dedi sanırım. Geçmezse götüreceğim yine
Eymeniim Odaklanmaya çalıştıkları için daha tam yapamıyorlar bence normal benim bebeğimde öyle biri düz bakarken biri köşede kalıyor bazen, birde 1yasina kadar normal oluyormuş böyle şeyler ama tabiki yinede götürün ihmal etmeyin bende hala goturmedim