gg3848 Aynısını yaşıyorum, biraz yürüsem bile ağrılarım oluyor. Kendimi çok yorgun hissediyorum. El ve ayak eklem yerlerimde anlamsız bir acıma, tutulma hissi var. Gün içinde açılıyor gibi ama hâlâ rahatsız edici. Çömeldiğim anda eklemlerimden kalkmak bir o kadar zor. Ödem olduğunu düşünüyorum ben nasıl çözüm bulunur bilmiyorum. Geçmiş olsun. Çözüm bulduğunuzda beni de unutmayın mutlaka yazın.😔