Merhabalar 23 günlük bir erkek bebeğim var. İlk 10 12 gün hiç bir problemimiz yoktu. Emer ya da mamasını alır uyurdu. Uyanık kaldığı vakitlerde de sakindi ve konuşmalara olumlu tepkiler verirdi. Ancak şimdi sürekli ağlıyor ve katılmaya başlıyor. Uyanık kaldığı tüm vakitlerde ağlıyor ve huzursuz. Başka bir eve gittiğimizde sakin ve tamamen farklı bir çocuk oluyor. Evde kapıdan içeri girdiğimizde 1 saate yaygaraya başlıyor. Fikri olan var mı?