Merhabalar, 4 yaş kızım antibiyotik kullanıyor şu an hasta ve 1,5 aylık oğlumada bulaştı akciğer filmi çektirdik doktor enfeksiyon var ciğerde antibiyotik ve hava tedavisi yazıyorum dedi ventolin vs büyük kızıma hep kullanıyoruz zatende 45 günlük bebek için antibiyotik kullanımı normal mi kullanan var mı acaba