2 ay 20 günlük üç saatte bi 90 veriyordum doktor üç saattte bi 60 ml dedi anne sütünü iyi alması için ama bez sayısı çok azaldı sabah 8 de taktığım bezi konstrol ettim hep doldurmadı saat akşam üstü 4 de aldım iki kere işemiştir en fazla napıcam akıl verin lütfen mamasını da yeni değiştirdim yaramıyor mu acaba eski mamaya mı dönsem napsam