Kızlar merhaba çocuğum 20 aylık tahlil yaptırdım folik aşıt yüksek çıktı 24 çıktı B12 değeri 264 biraz panikledim doğrusu folik aşıt yüksekliğini ilk defa duydum bu konuda ben ne yedirebilirim ne yapabilirim internete baktım biraz insanı korkutuyorlar size sormak istedim başına böyle bir şey gelen var mı ??