Kızlar bebeğim 7 aylık bi haftadır hasta ilaç içmekten nefret ediyor zar zor içiriyoruz. İşin kötü tarafı ne uzatsam ilaç sanıyor. Yatırsam burnunu temizleyeceğim sanıyor. İştahlıydı yavrum ağzına bi lokma koymuyor hastalanalı. Kaşık uzatsam ilaç veriyorum sanıyor. Bunu yaşayan var mı bu geçer mi 🥺🥺