elifhazirannn Hamileyken heveslenip ayrı oda icin buyuyen beşik almıştım ama ayrı odaya koymaya cesaret edemiyorum kuruldu söküldü hic kullanılmadı. 4000 tl olarak düşünüyorum
Zeliff elifhazirannn kızım 4 yaşında şuan odası ayrı ve hala onda uyuyor bence bi şans verin. Altını çıkardık şuan Montessori yatak gibi yere konumlandırdık memnunuz. Sığmadığı yerde büyüteceğiz altındaki büyük kısmı boş odada kullanılacağı gün için bekliyor 🌼
elifhazirannn svrkc hic kullanmadik sokuldugu icinde resmi yok duz beyaz https://www.babydarling.com.tr/besik/sansa-buyuyen-besik-beyaz/?sl=en gibi
elifhazirannn Zeliff maalesef 2 bucuk yasinda kizim geceleri hala uyanıyor uyku duzenimiz 0 o sebeple ayiramiyorum
Zeliff elifhazirannn bizde 3 yaşının sonlarına doğru ayırdık. Aslında uyanmıyordu hiç ama bir haftadır sabah kalktığımda yanımızda uyuyor oluyor gece geliyor demekki😅
elifhazirannn Zeliff surekli uyusada nerde uyursa uyusun diyorum artik 😀 bizimle uyumayi hic sevmiyor ayni odada park yatakta uyuyor
Zeliff elifhazirannn ah keşke valla tam her şey düzeldi rahatım dersin uyku problemi patlak verir bir yerden😅