bynduru Bus_ra_ hangi doktor o iki yasina kadar gecer diyen, evet tedavisi var ama 1 yas alti tedaviye cevap veriyor bir yasindan sonra vermeyebilir.Malesef bu konuda doktorlar cok bilgisiz
bynduru EzgiAli hemanjiom diye bi baslik acmistim.grupta aratip okuyun lutfen bir de facebookta bir grup var orayi da takip edin lutfen.tavsiye ederim
KumsalNesra bynduru teşekkürler yarın karın ultrasonu çekinicez,inşllah karaciğerde yoktur,bakalım nası bi tedavi söyleyecekler💕
Burcin KumsalNesra benimde kızımın komple kolunda var. Cerrahpaşa hastanesinde hematolog bölümüne götürdük. Çok güzel ilgilenip araştırıyolar 😊 ama korkma canım geçiyo
KumsalNesra Burcin çıkmadı dimi bebeğinizde,kolundaki geçmeye ne zaman başladı,bizim cerrah dr muz bişeye gerek yok dedi iç organları temiz çıktı çok şükür,siz damla krem bişey kullandınızmı tedaviniz nasıl oldu
Burcin KumsalNesra sadece kolunda var canım. Krem ve damla verdi onu kullanıyoruz 1 ay içinde çok büyük gelişme oldu canım
KumsalNesra Burcin doktorunuzun ismi ne acaba,bizim dr lar bişey kullanmaya gerek yok dediler ama içim rahat değil,🤦🏼♀️
Cagininannesi Mucizelerveanneleri 2aylıkken kendi doktoru arştırma hastanesinde yaptırttı bakılsın diye canım ultrason a yönlendirdi
Eeccee KumsalNesra benim kızımın kulak arkasında var. 1 yaşına gircek geçmedi. Dermatolojiye git onlar hematolojiye yönlendiriyo. Büyüme yoksa sorun yok dedi doktor. Hatta bi göz damlası verdi damlat diye ama yurtdışında var burda yok damla. Prof a sordum bu damla yeni bulundu dedi. Göz damlası ama lekeye damlatıyosun geriliyo dedi.
Eeccee Bus_ra_ eko çekiyolar kalple ilgili rahatsızlıklarda oluyomuş. Genelde sorun olmuyo. Priferik yayma ve triptaz yapıyorlar birde.