Merhabalar herkese. Babam 5 gündür yoğun bakımda yatıyor. Karaciğerlerinin çok kötü durumda olduğunu ve siroza çok yaklaştığını söyleyip duruyorlar. Başka hiçbir bilgi alamıyoruz. Tedavisi var mı? İyileşecek mi? Bilmiyoruz. Sadece durumu ağır deniliyor. Bir anda oldu ne olduysa. Bilinci gelip, gidiyor. Yemek yiyemiyor, su içemiyor. 2 kaşık çorba zorla içiyor. Bu hastalığı duyup bilen var mı? Kalp pili, tansiyon ve şeker hastası. Alkol tüketir ama bağımlı değil. Öyle ayda 3-4 duble rakı içer.
Dualarınıza da ihtiyacımız var. 💐