Merhaba kabızım doktora gittim daphalac diye ilaç verdi ama sorunum çok afedersiniz popomun ucundaki dışkıda yani uçtaki çok kalın olduğu için ıkınamıyorum ıkınsam da çıkmıyor abim eczaneden e.s enema adlı lavmandan almış ama prospektüste emziren annenin 24 saat emzirmemesi gerekir diyor ama doğru mu eczacıya alırken abim emziriyo demiş ama eczacı bişey dememiş acaba kullanıp emzirsem bişey olur mu çünkü artık çok kötüyüm