bendenbirtanedahayok Dünden beri sol göğsümde çok ağrı vardı bugünde bi ağırlık ve ağrı var çocuk emiyo ama rahatlamıyorum ateşim yok mastit olmadım ama az çnce sıkınca sütüm katı bir iplik gibi geliyor. Sütüm mü kesiliyor başına gelen var mı yardım edin😩
bendenbirtanedahayok Kidakart 5.5 aylık mama içmiyor zaten atopik dermatit eğer sütüm gelmezse nasıl beslerim bilmiyorum
Kidakart bendenbirtanedahayok moralini bozma moral çok etkiliyor sütü ama bir sonraki sefer yine aynısı olursa önce sağım yap ılık duşa gir masaj yap geçer inşallah
bendenbirtanedahayok Kidakart teşekkür ederim sağdım şimdi pütürlü bişeyler geliyor sütümden kesik gibi sağdıkça canım yandı daha kötüleştim