Yawasabeheyranarasokaktasan Kızlar bu gun bebegime aptamil mama vericem daha önce sma veriyordum böyle yapan varmı bi sıkıntı yaşadınız mı
Gamze_yildirim24 Yawasabeheyranarasokaktasan bende önce sma kullanıyordum sonra aptamile geçtim ama aptamilin yoğun bı kokusu olduğu için fazla kullanmadım Bebelac Gold kullanıyorum şuan o daha iyi bana göre.
bebeklerrr Yawasabeheyranarasokaktasan Neden değiştiriyorsunuz kilo alımı iyi ise gaz yapmıyorsa ve bebek içiyorsa seviyorsa mama değişimi yapmak bazen sancılı olabiliyor. Bebekten bebeğe değişiyor tabi . Biz çok zorladık doğru mamayı bulana kadar geçen süreç yıpratıcı oluyor.
kizinaasikbiranne Yawasabeheyranarasokaktasan bende aptamilden sma ya geçmiştim bebeğimde çok gaz yaptı. Aptamil bitmeden sma yeni paketiyle karıştırdım öyle bi geçiş yaptım ki zaten doğru olan da bu.
Aptalllarsizi Yawasabeheyranarasokaktasan aptamil iyi doyurucu ama bebekleri fazla şişiriyor kg olarak değil ama sadece şişiriyor kg vermiyor
Gamze_yildirim24 Yawasabeheyranarasokaktasan hayır olmadı Aptamil bilenen marka olsada bana göre çocuklarda aşırı gaz ve şişkinlik yapıyor
kizinaasikbiranne Yawasabeheyranarasokaktasan evet birinde (aptamil) çok az vardı birinde (sma) tam paket