kerembebek00 aşının tuttuğunu gösteren bir değer bu iyi birşey yani yüksek olması. Oğlumdan biliyorum zamanında başka birşey için kan verdiğimizde oğlumun bu değeri 570 çıkmıştı,bende endişe ettim tabiki ne olduğunu bilmediğim için ama doktoruna sorduğumda vücudunun aşıyı tuttuğunu yani antikorunun olduğunu ve iyi birşey olduğunu söyledi.
Bakın sizin için tekrar baktım.
