1.5 yaşında kızım var, poposu hemen pişik olabilen bir bebiş. Geçenlerde ilk defa molfix izotonik sulu olandan aldım, gerçekten dedikleri gibi hassas bebeklere iyi geliyormuş çok memnun kaldım. Ve istediğiniz gibi parfüm falan kokmuyor, yapısı da diğer ıslak mendiller gibi değil. Tavsiye ediyorum ☺😇