cLearQueen Eveett bebislere günlük kullandiginiz nemlendiriciler neler hanımlar? Yuze vucuda ayni mi kullaniyosunuz? Ben de almak istiyorum da onerirseniz sevinirim
Zumra_Fatma cLearQueen bepanthol nemlendiricisi bebek cok guzel ama kokusu biraz koyu 2 3gün nemlendiriyor ama bepanthol bayerin odlugu icin bayerde israilin artik almiyrojm
likeli cLearQueen mamaaura kullanıyorum. İçeriği yenilebilir doğal yağlardan oluştuğu için eline falan da sürebiliyorum nemlendirmesinden de memnunum
evvreka Annakralice yüzüne mustelanın atopik ciltler için olan kremini kullanıyorum. Vücuduna mustelanın avokado yağını kullanıyorum.
cLearQueen CuteBadesMama aaa ilk kez duydum.hemen trendyoldan bakayim benimki biraz hassas ama uygun mudur ki
suhedaaaaa cLearQueen Eczane eşantiyon mustela vermişti onu kullanıyorum ellerine ve boynuna yüzüne sürmedim hiç.
herseyguzelolacak24 cLearQueen evet vücut yüz her yerine sürüyorum doğduğundan beri alerji vs yapmadı aynı devam
suhedaaaaa cLearQueen Yüzüne hiçbir şey sürmüyorum, içme suyuyla pamuk ıslatıp siliyorum sonra kuruluyorum.
gklpsln cLearQueen çok memnunum ama bebeğimin cildi çok kuru normalde. Bioderma atoderm intensive boume kullanıyorum. Şampuan olarak da bioderma kullanıyorum ondan da memnunum