
Ben süt çayı almıştım gardırop üzerinden hem de 5 tane son kullanma tarihini sorduğumda 2026 dedi ama bunu son kullanma tarihi 2018 değil mi ben mi yanlış görüyorum😳2 pakette içtim hala da içiyorum ama anlayamadı.son kullanma tarihi dediği parti no olarak yazıyor sankı beni mi kandırdılar