Benimde kızım 15 aylık 16 olucak yakında bana da az gibi geliyor. Mama, meme, dede, baba, anne(çok nadir), gel, al bide hayvan sesleri var hav hav, möö, mee vs… televizyon izliyor sar sar makarayı şarkısında sar sar kısmını söyleyip dansını yapıyor bu kadar yani en çokta anne dememesi koyuyor😂😂😂 sürekli söyletmeye çalışsamda inatla demiyor yani ikiye bölüp an … ne şeklinde bazen çıkıyor ağzından bilemedim yani tv felan çizgi film izliyor onun etkisi mi bilmem ama şarkılardan acayip öğrendi her şeyi yani bi yandan izlemesini sakıncalı bılmuyorum🤷🏻♀️