monaroza88 üzülmeyin çok erken daha . Daha erken yapanlar da oluyo ama her bebek farklı işte :)Önce zaten ellerini keşfedicek ellerine bakar parmaklarına falan sonra tek elle önce bişeyi tutmaya calisiyo sonra ikinci elle benimki öyle yapti.neredeyse 1 ay sadece ellerine parmaklarına baktı .sonra kavramaya uzanmaya başladı .yani mutlaka yapar zaten:)