Hanımlar küçük kızım 11 aylık. Bu aralar iyice dikkat ediyorum ismine çok bakmıyor, hatta seslenmenin hiçbir türlüsüne pek bakmıyor. Çok dikkati dağınık, baksa göz teması iyi takip eder sıkıntı yok ama baktırana kadar canım çıkıyor. Ablası bu zamanlarda benimle oturur oyun oynardı, dikkati çok iyiydi mesela. Benimle oyun oynamaz pek, oyuncaklara da çok ilgisi yok anlık bakıp bırakır. Gözü hep etrafta bilemedim ben mi evham yapıyorum daha erken mi bunlara bakmak için? Yoksa bir sıkıntı var mı?