Bebeğim doğduğundan beri silikon uçla emziriyorum. Kendi kabı var normalde mikrodalgada içine su koyup dezenfekte ediliyormuş ama mikrodalgam yok. Bende su kaynatıyorum kaynar suyun içine koyup bekletiyorum. Sizler nasıl temizliyorsunuz . Silikon uçları ne kadar süre kullanabiliriz? Belli bir süreden sonra atıp yenisini mi almamız lazım?