Bebeğim 3 yaşına girecek evde sadece çığlık atarak geziyor kafayı yemek üzereyim bütün gün bagırıyor ama bütün gün.Kendimi ifade etme şekli demeyin edebiliyor konuşuyor çünkü ısteklerini dile getiriyor lütfen yalnız olmadığımı söyleyin ne yapacağımı bilmiyorum konuşmaya çalışıyorum bağırma dedikçe dahada yüksek sesle bagırıyor cidden bu beni psikolojik olarak çok yoruyor neden böyle nasıl bırakacak duymamazlıktan geliyorum oda işe yaramıyor