Günde 40 mg 3 aydır zoretanin kullanıyordum. Gebelik riskini bilmeden korunmayıda bırakmıstım. 2 saat önce hamile oldugumu öğrendim. Fakat yan etkilerini ve riskleri okudukça dünyam başıma yıkıldı. Başına gelen veya daha detaylı bilgisi olan varsa , tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. 🙏🏻