mucizemgelsin61 rica ederim ne demek, kafasına takıp aşırı stres olduğu şeylerde de tekrarlama ihtimali olabiliyor yani bende öyle oluyor gözlemlediğim bende ilk başta çok üzüldüm çok taktım kafama ama hani çok şükürki başka bit hastalığa bağlı çıkmadı o yüzden daha iyi hissediyorum kendimi. Bir süre sonra zaten üveyit başlayacağını kendi anlayabiliyor göz ağrısından o an beklemeden doktora gitsin randevu gerek olmuyor icapcı doktorlar direkt ilgileniyorlar daha önce üveyit geçirdiğini söyleyince. İyice ilerlemeden damlaya başlayınca daha çabuk geçiyor zaten, damlalar hemen rahatlatıyor gözü