Doğumdan sonra 25 kilo kalmıştı hepsini verdim fakat doğum oncemde pek zayif değildi diyete devam edip bir yandan da s.garayi bıraksam diyorum sizce nasıl olur? Beni çok strese sokar mi acaba. Bebeğimi emzirmiyorum bu arada. Bu kötü alışkanlıktan kurtulmak istiyorum artık. Çocuk uyur uyumaz balkona kaçıyorum geceye kadar böyle devam ediyor.