Verin bence ben de kızımı 2 yaşında yazdırdım. Çalışıyorum. Devamlı büyükler ile olduğundan oyun oynamayı bilmiyordu. Oyuncaklara bakmazdı çok. Cümle de kurmazdı. Şimdi oyuncakları ile oynuyor cümle kurmaya başladı tam gün gidiyor uykusu ve yemesi düzene girdi çok şükür akranları ile olması gelişimi için daha iyi