Kızlar bi 5 sene önce filan kayınbabam eşimin üzerine ev aldı ve o evin üstüne kredi cekti borcusa ödenmedi bu zamana kadar faiz işledi borc 2 kat oldu her neyse bu evide eltime verdiler onlar ev bulamadı bizde kiradayız biz istedik bize vermediler hem borcu ödeyelim hemde ev bizim olsun dedik kabul etmediler eltime ve gayınbraderime verdiler tapu suan hala eşimin üstünde ve borc hala duruyor 50 milyarını ödedi sadece geri kalan borc duruyor şimdi bu mevzudan niz küstük konuşmuyoruz evin üstündede şerh var eşimin bazı icralık borcları filan var şimdi bu evi banka ne zaman satılıga çıkartır ihaleylen satılır bu borc üstümüzden ne zaman kalkar hiç degilse borc olmasın üstümüzde