Tubay- Normal doğum yaptım. Az dikişim oldu ilk hafta konrtole gittiğimde sadece rahime bakacağız gelirsen dedi ama gidemedim malesef bazı sebeplerden dolayı. 5 aylık oldu bebeğim. Adetimi düzenli oluyorum baştan belli herhangi sorun yokmudur o zaman
birminnakannesi06 Tubay- bende normal doğum yaptım 8 10 dikişim vardı galiba bayrama denk geldi doktor izine gitti derken bende gidemedim kontrole 18 ay oldu sorun yok şükür.
goldengate Tubay- ben sezaryen oldum kirk kontrolune randevu aldim doktorumun isi cikti iptal ettik sonra usendim gitmedim 😂bu ara genel bir bakim icin gidicem ama
ana0105 Tubay- dikişlere bakıyor doktor 40 kontrolünde bir de yumurtalıklara bakıyor ultrasonla çalışmaya başlamış mı falan diye, en uygun korunma yöntemi söylüyor falan durumunuza göre bence gidilmeli