Merhaba hanımlar benim kızım düzeltilmiş 6 aylık oldu şükür büyüdü ama hala beslenmede zorluk yaşıyoruz diyebilirim. Şubata kadar ücretsiz izin almıştım başlamak mı mantıklı yoksa iznimi uzatsam mı uzatılabiliyor mu bilmiyorum ama. Tecrübeli çalışan annelerden öneri bekliyorum