Anne25 geçen kış bir doktor domuz gribi olmuşsun dedi başka bir doktor hayır domuz gribi değil dedi ama ne olduğunu da söylemedi 10 gün yüksek ateşle gezdim (39-40 arası) sonra maalesef antibiyotik alerji yaptı ve onunla uğraşırken hastalığı unuttum. Destek alabiliyorsanız bol bol dinlenin taze meyve, ev yapımı çorbalar, zencefil çayı ya da içine zencefil eklenmiş taze meyve suyu gibi şeyler tüketebilirsiniz en azından enerjiniz artar, ılık duş alın derim insan hafiflediğini hissediyor imkan varsa günde 2 kere bile duşa girebilirsiniz çok fark eder emin olun. Çok geçmiş olsun