Evvet kızlar eşim normal DSİ işlerinde memur ordaki lojmana bizde geçiriyoz tabi ev küçük ama merkezi sistem ve kirası ise 3500 tl aydadı içerisnde biraz temizliğe boyanmaya ihtiyacı var işte oğlum 2,5 yaşında birazda onun güvenliği için daha rahat oynaması için geçtik açıkcası hadi sizlerde memnunmusunz komşu ortamı vs nasıl kayseride oturucam buarada