Merhaba, benim iki oğlum var doğum yapalı bir sene oldu. Artık hiçbir şekilde çocuk istemiyoruz, doğum kontrol hapı kullanıyorum ama etkili bir yöntem olduğunu düşünmüyorum. Tamamen bu durumu olasılığı ortadan kaldırmak için araştırma yaptım ve tüp bağlama veya alınması gibi başliklar gördüm .
Bunun gibi bilgisi, deneyimi ve ya yaptırıp sonradan hamile kalan var mı ? Beni bı aydınlatırsanız çok sevinirim 👏🏻