Kızlar merhabalar bebeğim dört ay 20 günlük uzun bir süredir sol yanağımda kulağına yakın bir kısımda kızarıklık meydana geldi kabarcık kabarcık oldu birazcık da alnında var Bugün sağlık ocağına götürdüğümde sağlık ocağındaki doktor atopik dermatit dedi ama daha küçük olduğu için kortizonlu krem yazmayacağını söyledi sizce ne yapmam gerekiyor sürekli nemlendir dedi Sizce gitgide çoğalır mı yoksa olduğu yerlerde mi kalır