Merhaba arkadaşlar . Bugün 4. Yumurta yeme günümüz. Dün ve bugün tam bir yumurta sarısı yedik . Çok az üç 4 tane maksimumum ağız kenarında sinek ısırığı gibi dün ve bugün kabardı ama başka bir yerinde yok veya kakasında bir sıkıntı . Böyle bir şey yaşayan oldumu kiminin doktoru kan vs yada bütün vücudunda bir şey olmadığı sürece devam edin demiş . Nasıl yapmam gerekiyor? Çok bir tepkimesi olsa bir tam yumurtaya her yeri kabarması gerekmez mi ? Huzursuz değil