Kızlar dün postu okuyanlar bilir oğlumun çok öksürüğü vardı enfeksiyon ciğere inmiş dedi doktor antibiyotik brus ve 12 saatte 1 verilen agumnet mi tam ismini hatırlamıyorum Şuan bakacam yerde de değilim ben sorun şu ilk şurup sabah öğle akşam tok karnına diğeri de sabah akşam 12 saatte bir olan şimdi iki şurup arasında zaman olmalı mı yoksa arka arkaya verilmeli mi ikisi de sabah olan kafam karıştı sormayı da unuttum hayattan bezmiş bi. Suratsıza denk geldik sorsam dünyayı zehir edecek gibi bi eczacıydı sinirle unuttum bu ayrıntıyı nasıl vereyim antibiyotik kullananla sizler nasıl yapıyorsunuz