miniknefess Arkadaşlar aranizda ücretli öğretmenlik yapan var mı? Aylık 110 ders saatinden maaş hesaplaması yaptım 20.000 falan çıkıyor doğru mu acaba ?
Bebegim_28 miniknefess ehuhep ek ders diye bi sayfa var Google yazın çıkıyor ordan ben hep ordan hesaplarım
Gul-42 miniknefess hiç gerek yok ınanın kendınızı yıpratmayın cok zor ben yaptım bıraktım o zaman bekardım bıde
Husnur miniknefess öğretmen değilim ama gerçekten geleceğimizi oluşturacak olan bir meslek grubuna bu maaşı layık görenlere bişey demek istemiyorum yazık gerçekten çok çok yazık ücretli kadrolu hiç farketmez ne kadar çok çocukla uğraşıyorlar ne kadar emek veriyorlar bu mu yani
miniknefess Bebegim_28 ordan baktım zaten. Şaşırdım yani asgari ücrete yaklaşmış ücret. Ücretli öğretmene diğer öğretmen farklı bakıyor hani geçici gibi o bakis acısı olmasa yapardım ucretli
herseyguzelolacak24 miniknefess ben kadroluyum bizde çok ücretli hocamız var hiç öyle bakmıyoruz inanın ha diyelim bakıldı işinizi yapın maaşınızı alın çokta önemli değil bence nasıl bakıldığı branş nedir
Bebegim_28 miniknefess 2 saate bir ek bi saat verildi ya ondan dolayı arttı yoksa çok düşük kalacaktık
Gul-42 herseyguzelolacak24 hocam bende yaptım sureklı asagılandım marka takıntıları olan öğretmenlerle calıstım ınanın nefret ettırdıler
herseyguzelolacak24 Gul-42 çok ilginç gerçekten biz hatta kendilerini dılanmış hissetmesinler diye hemen hoşgeldiniz vs deriz yemekleri birlikte yeriz çocuklara falan asla söylemeyiz ücretli diye otoritesi sarsılmasındiye lise öğrermeniyiz
miniknefess Gul-42 ben de bekarken çalıştım kötü bir şeyle karşılaşmadım 6 7 kişi vardı çünkü ücretli. Sizin branş neydi ? Ben de yeni bir post açtım bakar mısınız atanmakla ilgili kafam karışık
Gul-42 miniknefess ıngılızce hocam uc kısıydık ucretlı benım dısımdakı ıkı kısınınde durumu cok ıyıydı bakayım
Zynpgmt miniknefess İngilizce öğretmeniyseniz kolejlerde daha iyi şartlar oluşturabilirsiniz. Kendinizi gösterirseniz (tabi çoğu kolej kendi çıkarını düşünüyor da) maaşı yükseltme okuldaki öğrencilerden özel ders bulma şansınız olur. Bence o yolda ilerleyin. Ücretli öğretmenlik maaş olarak tatmin etmez özeller de düşük ama en azından bi yükselme şansı var ücretliye göre.🌸
Bluelemon7 Merhaba, 🌞ücretli öğretmenlikte haftada kaç saat ders yapıyorsunuz? Belli bi alt üst sınır var mı acaba