EsrAren benim kızımın 4. ayın içerisindeyken 9 gün yapmadığı oldu, bazen 4, bazen 5 de oldu. 8 gün olduğunda doktora gittiğimizde huzursuzluğu olmadığı ve karnına dokununca ele gelen bir sertlik olmadığı için biraz daha bekleyelim demişti. Bir iki damla zeytinyağı içirmemizi tavsiye etmişti. İçirdim, 9. gün yaptı. Kulak çubuğulya makat kısmını hafifçe uyarın falan da diyorlar. Bence zeytinyağı,masaj ve sıcak tutmak fayda ediyor. Geçmiş olsun.