Azra00 Bexsore birinci doz vurulduk azonce koldan vurdu ebe, yürüyor ağrı yapmasın koldan vuralım dedi genelde bacaktan mi vuruluyor bu aşı
defnevedoruk Azra00 bize bacaktan vurdu çocuğum bütün gün yürüyemedi ağrıdan bir dahakileri koldan vurduracağım
acimavi Azra00 kızımın tüm dozları bacaktan vuruldu. Evet ağrı yapıyor hatta 2. dozdan sonra kızım günlerce topalladı bacağının üstüne tam basmadı
Azra00 defnevedoruk bize de koldan vurdu yürümeden engel olmasın diye ama genelde bacaktan vuruyorlar sanırım
usenmedimyaptimbirvelet Azra00 bacaktan oldu ama çok acılı oluyo Hem ağrı hem 3 gün ateş yaptı Nefret ettim resmen menenjit bile duymak istemiyorum😂🙄
Azra00 usenmedimyaptimbirvelet ya biz 13 aylıkken nimenrix olduk şükür onda sıkıntı yaşamadık bexsore ağır Bi aşı ilk doz olduk daha umarım fazla ağır geçmez bizmde zaten huysuz daha da huysuz olacak diye korkuyorum 😔
Yazmelegi_ cansu0234 bexsero(2.836 tl) Nimenrix(2.247 tl ) değişti mi bilmiyorum Bizim planlama 7.9.21 bexsero 13 nimenrix