Benimde 4 ayla birlikte bu şekilde oldu 3,5 aydan 4,5 aya 300 gr aldı. Kilo alıkı az iştahsız kan idrarda bişey yok dediğiniz gibi doktorlar sabredin geçici süreçtir diyor redde vardı çünkü. Çok üzülüyorum zayıf kalıyor diye ama zorlayamayız ki bazende bu durumu bebekler seçiyor elden bişey gelmiyor. Bence düzelecek sabredelim zaman herşeyin ilacı. Ayda 500 gramıfa doktorlar kabul edilebilir buluyor bu arada endişe etme. Banada doktorum ek gıdaya başla yavaştan dedi ama ben 5,5 ayı bekleyeceğim yinede. Çünkü zaten iştahsız döneminde birde onunla savaştıramam. Biraz daha gelişmesi gerektiğini düşünüyorum