annebebek3
3 damla veriyorum ama sabah saatlerinde 8 gibi verdim mesela. Zaten uyku problemleri çok yaşıyor. D vitamininde bu sorunu var uyku bölünmesi falan yapıyor. Gerçi oğlum gün içerisinde her zaman yarım saat uyuyup uyandığı için pek bir şey de değişmiyor bizim için ama sizin uykularınız iyiyse sabah saatlerinde vermenizi tavsiye ederim