pimiriya Bebeğim 2.5 aylık anne sütünden çok mama alıyor diyebilirim anne sütü alsada mama daha fazla. 2-3 güne bir kaka yapar oldu normal mi? Ve ilk başta koyu yeşil yapar hafif katı ardından normal anne sütü alan bebek kakası renginde yapıyor.
Eminosman_dilek pimiriya bebeğiniz ıkınma huzursuz değil ise dokrlar 5 gün normal diyor oğlumda yeşil yapardı ön süt çok olunca yaparmış ebemiz söylemişti genel de mamaya bi damla hakiki zeytin yağı damlatırdım zorlanmasın diye
Deletedmom_220 pimiriya kabızlık varsa gaz cıkaramıyorsa Eczaneden aptamil conformil al. Bnm bebek günlük kaka yapıp gaz çıkartıyor bu mama sayesinde. Diğer mamalar kabız ve gaz yapıyor sürekli ağliyor
miniikmucizem_ Normal benim bebeğimde hem mama hem anne sütü şeklinde ilerledik bazen hergun bazen 2 3 günde bir yaptigi oluyordu 10 günü geçerse veya kabız olursa popisine çok az zeytin yagi sürüp yardımcı olabilirsiniz