larisa13

Kelebeğim diye sevdiğim için konsepti kelebek olarak seçtim.
Aslında kelebekli balonu da duvara asacaktım ama fotoğrafta biz çok önde durmamız gerekiyordu ben de masanın altına attım orası boş kalmasın diye.
Kızıma da kelebek balonun renginden abiye tarzı elbise giydirmiştim.
1 rakamı vardı helyumla şişirmiştik ama fotoğraf sırasında kızımın elinde olduğu için bu fotoğrafta görünmüyor 😀