nutellamih yegenimde aynen böyle dediğiniz gibi ilk doktora gidiyorlar doktor gönderiyor bol emzir diyerek 2 gün sonra daha kotu oluyor yine gidiyorlar şuan yoğun bakımda 1 haftadır dahada 20 gün kalır diyor doktorlar cigerlerine inmiş lütfen aksatmadan doktora gidin o yeni doğan evde yaptığınız şey ona çok etkili olmaz bunyeleri çok hassas çok geçmiş olsun