Benim de bebeğim dokuz aylık bende şuan 6 haftalık hamileyim. Doktorum emzirmeye devam edebileceğimi söyledi. Bazen 2. Trimester da süt kendiliğinden kesiliyormuş veya bazen kolostrum sütten dolayı bebek kendi bırakabiliyormuş. Bunların hiç biri olmazsa emziremem gerektiğini hatta doğumdan sonra ikisini bir emzirebileceğimi söyledi 🤔 öncesinde farklı bir doktora gitmiştim o da üç ay sonra kes demişti ama ben kesmek istemediğim için doktorumu değiştirdim. Tandem emzirmeyi bi araştırmanı öneririm..