EsraGulden bebekten bebeğe değişiyor ek gıdaya geçince olan var 5. 6. Ayda 10. Ayda ya da daha uzun .Benim bebeğimin gazi yok artık şu an tam 4 ayligiz. Bir süre sütümü kestim sadece laktozsuz mama verdim baktım olacak gibi değil sağdığım sütü lactazm damla damlatarak 12 saat beklettim prospektüsünde yazıyor laktozu parçalıyor .Relactaz ve lactazm laktoz enzimi damlalar. Ön süt ve son süt var memenizde ilk süt tatlıdır o laktozu süttür laktoz süt şekeridir. Bebeğinizin ince bağırsağı laktozu sindirmeye uygun değildir henüz bu yüzden şiddetli gaz sancıları çeker. Relactaz ve lactazm damlaları laktozu parçalar. Bu yüzden daha az ya da hiç gaz sancısı çekmez. Size tavsiyem her beslenmede tek memenizi verin eğer diğer memeyi de verirseniz daha çok laktoza maruz kalır. Daha çok gaz sancısı çeker. Emzirme sonrası gazını çıkartın mutlaka gag sesini duyun.Gaz damlalarına çok paralar harcadım bir işe yaramadı. Laktozu engellemek işe yaradi. 3 haftadır bebeğim gaz yüzünden ağlamıyor çok mutluyum.