Kızlar çok yakın arkadaşımin doğum günü var ,ev eşyası almak doğum günü için sizce kötü fikir mi acaba, 🥴 Ev aldı kaçarak evlenmiş 12 senelik evli çeyizi olmamış doğru düzgün yani olmamış değil Allah razı olsun kaynanasi almış ama hani böyle yeni takımları falan yok öyle diyeyim daha doğru olur ve ben de ya kahvaltı takımı ya da kahve fincanı seti ,ya da şık bir tepsi ve çay bardağı takımı mi alsam diyorum tabi gönül ister daha çok şey almak ama şuan çalışmadığım için eşimden alacağım için yüksek Mevla bişi söyleyemiyorum 🥺
Yoksa yemek takımı almak isterim canı gönülden mevlam biliyor çok özeniyor , çünkü 😞