arasbek ayağına almanı hiç tavsiye etmem bizde dört aylık kendi kendine uyuyor emziği veriyorum ağzına gündüz 1:30 2 saat ayakta kalabiliyor 1:30 bazen 2 saat uyuyor dördüncü ayda oluşan bir şey bu 2,3,uyku yapıyor o güne değişik dün mesela hiç düzgün uyuyamadı gün içi bölük bölük yarm saat 40 dk vs